Menu

Nowsze alternatywy

11/01/2008 - Biznes , Ekonomia , Pieniądze

Każdy, kto od wielu lat wystawia się na wszelkiego rodzaju imprezach targowych wie, że profile aluminiowe w systemach Octanorm czy Syma do niedawna królowały w tej branży. Nie zostały bynajmniej wyparte do dziś z hal targowych. Stanowią one, jako systemy wystawiennicze pewien trzon zaliczany jednakże powoli do ery dinozaurów. Powstały nowe koncepcje oparte na innych filozofiach wystawienniczych. Z jednej strony rynek skierował się w stronę drogich rozwiązań jednokrotnego użytku tworzonego na potrzeby jednej imprezy. Potrafią być oryginalne dzięki pomysłowości projektantów i zdolności wykonawców. Niewypały też się trafiają. Jedne i drugie łączy jedna cecha: są niebywale drogie. Drugi współczesny trend rynkowy to przenośne systemy wystawiennicze. Niebywale ekonomiczne jeśli wziąć pod uwagę ich wielokrotność użytkowania. Oryginalne w swym przekazie wizualnym wykorzystują indywidualną grafikę, przez co stają się niepowtarzalne. Królują tu wszelkiej maści ściany reklamowe (ścianki reklamowe – jak wolą inni). Osobną pozycją w tym sektorze rynku stanowią banery reklamowe. Lekkie, łatwe w transporcie, niebywale trwałe (oczywiście są na rynku produkty „nie-europejskie”, by nazwać je najoględniej, które trwałością nie grzeszą. Niemniej banery reklamowe osadzone w kasetach wyprodukowanych szczególnie w Skandynawii, gdzie powstała ich idea, zapewniają jakość i zadowolenie z ich użytkowania.

[Głosów: 0   Average: 0/5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*