Menu

Reklama w prasie

04/10/2007 - Biznes , Ekonomia , Pieniądze

Zastanawiasz się jak podnieść zakres swoich usług, jak zdobyć nowych klientów na polskim i zagranicznym rynku, jak pokazać zakres swoich usług, a w końcu – ile to będzie kosztować? Każda działalność gospodarcza powinna być odpowiednio wypromowana. Miejscem, w którym można doskonale zaprezentować swoje usługi jest prasa. Trzeba oczywiście wiedzieć kiedy zamieścić ogłoszenie w prasie, by natrafiło na nie możliwie dużo potencjalnych klientów. Samemu jest o to nieco trudno, trudno jest wybić się wśród kosztownych kampanii reklamowych zarezerwowanych dla największych koncernów. Pomocna w reklamie prasowej będzie zapewne agencja reklamy prasowej, która dzięki współpracy z czasopismami ogólnopolskimi oraz regionalnymi ustali dogodne terminy emisji reklamy oraz wynegocjuje niską cenę reklamy. Reklama prasowa przyciąga przede wszystkim interesującą szatą graficzną, możliwie wielką. Przynajmniej tak się powszechnie przyjmuje. Istotne są jednak teksty, slogany, sploty reklamowe. Wystarczy jeden trafnie dobrany zwrot, by hasło pod jakim prezentowana jest reklama zostało zapamiętane, by łatwo chwycili je ludzie, by zostało powtarzane przez dosłownie wszystkich, a to jest przecież cel reklamy prasowej. Łapią hasło, sprawdzają produkt, kupują. Koło się kręci.

[Głosów: 0   Average: 0/5]