Menu

Linki sponsorowane Google AdWords

26/03/2008 - Internet

Kontaktowałam się wczoraj z kilkoma firmami zajmującymi się promocją stron WWW. Zdecydowałam się, bowiem skorzystać z tego typu usług, aby ratować moją stronę internetową. Założyłam ją pół roku temu, prezentując na niej ofertę mojej firmy, z nadzieją, iż przysporzy mi ona wielu nowych klientów oraz sprawi, że moja firma stanie się znana w branży. Niestety zawiodłam się bardzo, moja strona jest kompletnie nieznana, nie odwiedzana i w ogóle nie można jej znaleźć w sieci za pomocą wyszukiwarki. Postanowiłam to zmienić, dlatego zdecydowałam się na reklamę. Interesowała mnie w szczególności umowa na pozycjonowanie oraz linki sponsorowane. Słyszałam, bowiem dużo opinii na temat tych metod promocji i podobno są one najskuteczniejsze. Dzwoniłam do wielu firm i pytałam o zakres usług i o koszty reklamy Google AdWords oraz koszty linków sponsorowanych Google AdWords, także o warunki, jakie przewiduje umowa na pozycjonowanie. Nigdy wcześniej nie interesowałam się tym tematem, to znaczy wiem, czym jest reklama internetowa oraz program Google AdWords, czy takie pojęcia jak pozycjonowanie- nie są mi obce, ale zupełnie nie orientowałam się w kosztach takich kampanii. Zawsze byłam przekonana, że są to bardzo drogie usługi i że kampanie reklamowe pochłaniają straszne pieniądze. Dlatego błam zdziwiona, gdy dzwoniłam po firmach i pytałam o koszty reklamy Google AdWords, koszty linków sponsorowanych Google AdWords, koszty pozycjonowania i innych usług. Okazało się, że wcale nie ą to drogie usługi, byłam naprawdę bardzo zdziwiona i pozytywnie zaskoczona, gdy dowiedziałam się, jakie koszty przewiduje umowa na pozycjonowanie oraz jakie są inne koszty, między innymi wspomniane już koszty reklamy Google AdWords i koszty linków sponsorowanych Google AdWords. Stwierdziłam, że inwestowanie tak niewielkich sum, w coś tak ważnego jak reklama internetowa jest konieczne w moim przypadku, a już na pewno bardzo opłacalne, zwłaszcza, że te niewielkie koszty promocji zwrócą mi się wielokrotnie, kiedy tylko strona zacznie spełniać swoja funkcję i przynosić mi nowe zlecenia zdobytych w ten sposób klientów. Jestem pewna, że te metody promocji wyciągną moją stronę, a co za tym idzie firmę z kryzysu.

[Głosów: 0   Average: 0/5]
Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*