Menu

Marketing naukowy

31/10/2007 - Biznes , Ekonomia , Pieniądze

Nikt nie może mieć całkowitej pewności, co zadziała, a co nie w marketingu. Tu fakty są niejednoznaczne. Wciąż podważa się stare prawdy. Rezultaty mogą czasem wydawać się przeciwstawne, w zależności od interpretacji.

Nawet najlepsi marketingowi specjaliści nie odnoszą sukcesu za każdym razem.

A zewsząd płyną sprzeczne informacje. Różni ludzie dają różne rady, zwykle nie poparte niczym, jak tylko tym, że taka jest ich opinia.

To frustrujące, zwłaszcza dla osób, które wchodzą dopiero w ten fascynujący świat marketingu, reklamy, copywritingu.

A przecież istnieje ukryty świat, gdzie nie udziela się rad, tylko objaśnia rezultaty. Gdzie nie rzuca się słów na wiatr, a każde słowo o tym, co działa, a co nie, poparte jest dowodem w postaci przeprowadzonych badań, dokonanych odkryć, zarejestrowanych wyników. Gdzie każda wątpliwość jest ujawniona, a każda potencjalna słabość wypunktowana.

A świat ten pozostaje w ukryciu nie dlatego, że ukrywają go jego twórcy, ale dlatego, że zbyt rzadko się w jego stronę spogląda.

To świat psychologicznych laboratoriów, gdzie badana jest ludzka natura. A przecież sekrety ludzkiej natury to jednocześnie sekrety marketingu i reklamy… gdzie prawa psychologiczne zaprzęga się do pracy, aby łatwiej, więcej, szybciej sprzedawać:

Odpowiedzi na te inne pytania znajdziesz na stronie poświęconej psychologii w marketingu. .

To marketing poparty dowodami i rezultatami badań, eksperymentów i długoletnich obserwacji.

Zajrzyj, jeśli potrafisz wytrzymać, gdy twoje przekonania co krok poddawane są w wątpliwość.

[Głosów: 0   Average: 0/5]