Menu

Zdrowe i przyjemne odchudzanie

29/12/2007 - Zdrowie , uroda

Chcesz odzyskać lub zachować zdrowie, uniknąć przewlekłych chorób ?

Najważniejsze poza niepaleniem papierosów jest ruch.
Według światowych specjalistów bardzo pożyteczne jest przeznaczanie na aktywność fizyczną minimum 30 minut dziennie. Gdy nawet ktoś robi to przynajmniej trzy razy w tygodniu, może wiele osiągnąć by zapobiec poważnym problemom zdrowotnym w niedalekiej przyszłości.
Kiedy ruszamy się, zużywamy kalorie- odchudzamy się.

Gdy próbujesz zrzucić ciążące Ci kilogramy, musisz zadać sobie pytanie: „Czy udaje mi się każdego dnia spalić więcej kalorii, niż ich dostarczyć do organizmu?” Jeżeli odpowiedź jest przecząca to możesz mieć pewność, że przybierzesz na wadze. Wtedy warto zostawić samochód i zacząć chodzić pieszo albo jeździć rowerem do pracy, szkoły czy na zakupy.
Zapomnij o korzystaniu z windy.
Pamiętaj. By Twoje odchudzanie przynosiło efekty musisz spalać kalorię. Spalanie kalorii uwarunkowane jest od Twojego ruchu.

Jak połączyć zdrowe odchudzanie z przyjemnością ?
Z wielorakich rodzajów aktywności fizycznej wielu z nas wybiera spacerowanie. I słusznie, gdyż jest ono najprostsze. Nie wymaga żadnego specjalnego sprzętu, poza tym nie stawia to praktycznie żadnych ograniczeń- można to robić o każdej porze w każdym miejscu. Bardzo to ułatwia w odchudzaniu.
Poza spacerem dobrą forma aktywności jest jazda na rowerze.
Rower to świetny przyrząd do likwidacji cellulitu, przez co przyczynia się do pięknej sylwetki. Dzięki niemu tracisz zbędne kilogramy, dzięki czemu można powiedzieć, że rower łączy skuteczne odchudzanie z przyjemnością. I to jest klucz do sukcesu.
Takie odchudzanie nie trwa dwóch tygodni. Ma być to stała zmiana trybu życia, dlatego nie może ona zniechęcać, a wręcz przeciwnie- przynosić satysfakcję.

[Głosów: 0   Average: 0/5]